Alle har en historie
Vi vil hjælpe enhver mand med at fortælle sin historie.
Visionen
Accessories til mænd handler ikke bare om at klæde sig pænt på til specielle lejligheder, og de hører heller ikke til en bestemt gruppe mænd. Det handler ikke om fiduser eller nødvendigvis at se godt ud. Det handler om at fortælle din historie og udtrykke de ting, der gør dig til dig. En måde at gøre dét på er gennem de mindre ting, du har på – accessories.
Trendhim designer accessories til mænd i høj kvalitet, der både er moderne og til fornuftige priser. Vi har p.t. 13 mærker i vores portfolio, lancerer flere kollektioner hvert år og har et konstant stigende antal artikler til at hjælpe dig med at få mest muligt ud af din ordre.
Vores værdier
Vil du arbejde hos Trendhim?
Udforsk vores åbne stillinger og lær os bedre at kende ved at læse vores Atlas.
Historien bag Trendhim
Har du nogensinde haft en af de der dage, hvor du ikke kan holde fingrene fra snooze-knappen, og det er alt for nemt bare at blive i sengen? Ja, det har vi også.
Det er valgene, vi træffer, der afgør vores historie.
Vi kan ikke hjælpe dig med at afgøre, hvor længe du vil blive i sengen, men vi kan hjælpe dig med at fortælle din historie ved at tilbyde produkter, der ikke er tilgængelige andre steder. Designet i Danmark, og som del af 13 unikke in-house mærker - vores produkter har alle noget forskelligt at skulle have sagt
Hvilke vælger du?
Hvilken historie vil du fortælle?
Læs hvordan Trendhim blev til, fra vuggen til nu, så godt som vi kan huske det.
2007
Alle gode historier starter med begyndelsen... men ikke kl. 4 om morgenen.
Trendhim blev grundlagt i slutningen af 2007 af Sebastian og mig (Mikkel). Vi var 18 år og ved at være færdige med vores sidste år på gymnasiet. Vi var unge, energiske, havde en brændende lyst til at starte vores egen virksomhed... og var naive nok til rent faktisk at gøre det.
Vi fandt på to ideer – hjemmelevering af brød i weekenden og en webbutik med accessories og smykker til mænd.
Har du hørt det med, at iværksættere må gøre hvad end, der skal til for at få forretningen til at blive en succes? Vi ville ønske, vi kunne være helt enige i det, men vi besluttede os hurtigt for, at det med at stå op kl. 4 om morgenen for at levere brød ikke lige var vores kop te.
Og det var det! Morgenbrød døde hurtigt og ud af morgentimernes aske... opstod Trendhim.
2008 - 2014
Go big or go home
Vi investerede alt - ikke kun penge, men tid, forhold og vores sociale liv - i virksomheden. 16-timers dage, 7 dage om ugen i 2 år. Ingen ferier eller helligdage. Det var definitionen af hårdt arbejde.
Vi flyttede fra vores fælles lejlighed til et hus, stort nok til at huse både os og firmaet. Mindre end et år senere måtte vi flytte Trendhim til et rigtigt lager.
I slutningen af 2009 var omsætningen stor nok til fuldtidslønninger. Indtil da havde vi gået med aviser og bundet blomster for at have råd til at spise. Det kræver stor passion at arbejde deltid for at have råd til dit fuldtidsjob.
I 2012 besluttede vi, at det var på tide at begynde at designe vores egne produkter. Vores første eget mærke, Lucleon, blev født.
I slutningen af 2014 voksede Trendhim stabilt og sundt, så vi besluttede os for at udvide til Norge, Sverige, Finland og Holland.
Og... vi begyndte at ansætte folk til at pakke ordrer. Se det er succes!
2015
En fantastisk oplevelse
Karina og Kristof blev en del af teamet, varelageret voksede, og lageret var bogstavelig talt så trængt, at man var nødt til at gå sidelæns gennem lageret for at pakke ordrer.
Vi havde praktisk talt forvandlet vores lager til ensrettede veje. Så vi havde et team møde, tog en stor beslutning, rev rødderne op fra jorden, sagde farvel til vores elskede hjem... Og flyttede over på den anden side af vejen.
Vi flyttede ind på vores nye hovedkontor, hvor vi har plads til go-kart ræs, bordtennis bord og masser af plads til at tænke stort.
Dagene med ungdomshybel og sove i stuen på madrasser var slut.
Man kunne fristes til at tro, at det var her hvor "de blev profesionelle". Men faktisk nærmest det stik modsatte. I den traditionelle betydning i hvert fald.
En af vores kerneværdier er Hakuna Matata, og det er noget, som betyder meget for alle hos Trendhim. Vi besluttede for lang tid siden, at vi aldrig ville blive professionelle bare for at være professionelle.
Vi vil snakke med vores kunder på et mere personligt niveau, menneske til menneske. Vi vil have, at vores ansatte skal være som ét stort team. Vi vil altid prøve at vokse så meget som muligt, både som virksomhed og som mennesker.
Alle historier er forskellige. Vi har ikke lyst til at passe ned i formen. Og vi har ikke lyst til at presse andre ned i formen.
2016
Wow, så skete der godt nok en del
Aahh, 2016.
Lad os starte med slutningen af februar, hvor vi udvidede til 11 nye lande og hyrede 43 oversættere. En så stor udvidelse betød, at alle 3000 produkter og hele hjemmesiden skulle oversættes til 8 forskellige sprog! Det var ikke nemt. Men hvornår har nemt nogensinde været sjovt?
Samtidig satte vi os et mål om at gå fra 3.000 til 5.000 unikke produkter inden årets udgang. Nu havde vi jo trods alt også alt en masse lagerplads, der skulle bruges.
2017 - 2018
Løb, Gazelle, Løb
Selv om serveren gik ned på Black Friday sænkede vores raket ikke farten i November 2018... men det var tæt på. Det lykkedes os heldigvis at få produkterne ud til tiden. Og vi kom i de danske nyheder. Sebastian var en stjerne i en dag!
Vi åbnede i 12 nye lande i 2017/2018, inklusiv Australien, Singapore, Canada, New Zealand og USA, så vi var oppe på 28 aktive markeder. Det er mange nye historier at fortælle.
En stor del af vores fokus i de her år var at tage et skridt tilbage og strømline vores mærkes DNA og identitet, og vi blev den 10. hurtigst voksende virksomhed i Danmark i 2017 – en såkald Gazellevirksomhed.
Vi ved ikke, hvad gazeller rent faktisk laver... men for os virker det godt med en kombination af et fantastisk team og troen på kvalitetsprodukter. Og vi er glade for, at der ikke er nogen geparder i Horsens.
2019
Flere historier at fortælle
Vi er fast besluttet på at være destinationen for både stilbevidste herrer og gavegivere med fokus på bæredygtighed. Men for at gøre det, har vi brug for så meget kontrol over hele produktrejsen som muligt, fra design til levering.
Vores team af interne designere voksede hurtigt, og det samme gjorde vores kollektion. Kan du huske det ene house brand, vi lavede i 2012? Det er nu 13 forskellige house brands med over 1.600 produkter, der kun er tilgængelige via Trendhim.
Omgivet af 50 hårdtarbejdende, omsorgsfulde, ansvarlige og utrolig kloge mennesker, er energien på kontoret til at tage og føle på. Det er nået til det punkt, hvor det er umuligt at få alle ind i ét billede, så vi håber, du vil sætte pris denne Gif af 26 af os.
Så mange nye produkter og kollegaer gav os dog voksesmerter. Det nye lager, vi flyttede ind i i 2015, er allerede for lille for os, så vi flyttede ind i 3.000 m2 med masser af plads til at vokse.
2020
God service = god business
Vores fokus på god kundeservice gav pote. Med en lockdown, der får flere shoppere til at handle online og med flere og flere, der deler deres oplevelser på sociale medier, spredte Trendhims budskab sig med høj hastighed - det meste af det var overvældende positivt.
De mange fantastiske anmeldelser hjalp os til mere vækst, hvilket gjorde det muligt for os at ansætte flere, designe flere produkter og bestille større mængder produkter, hvilket bragte de samlede omkostninger ned. Alt dette hjalp os med at holde vores accessories på en overkommelig pris samtidig med, at kvaliteten og produktudvalget blev væsentligt forbedret.
2020 var et rigtig dårligt år af mange grunde, men vi så det som en mulighed for at ændre vores produktion til det bedre. Vi har altid været bevidste om vores ansvar over for miljøet og samfundet som helhed, men i år blev der lanceret nogle af vores mest ambitiøse bæredygtige projekter til dato.
2021
Okay, det her er ved at blive lidt dumt
Det 3.000 m2 store lager flyttede vi ind i tilbage i 2019. Du ved... den med "masser af plads til at vokse". Ja, den blev for lille. Og det er ikke det hele. Vores lagerstyringssystem kunne ikke håndtere det antal ordrer, vi fik hver dag.
Så vi samlede tropperne og flyttede hele lageret - alle 650.000+ individuelle varer - på én weekend! Nu har vi 5.500 m2 i et lager på 3,3 hektar, hvor vi bare kan bygge, hvis vi får brug for mere plads. Og vores nye lagersystem fungerer som en ny, velsmurt maskine.
Så vi samlede tropperne og flyttede hele lageret - alle 650.000+ individuelle varer - på én weekend! Nu har vi 5.500 m2 i et lager på 3,3 hektar, hvor vi bare kan bygge, hvis vi får brug for mere plads. Og vores nye lagersystem fungerer som en ny, velsmurt maskine.
På trods af pandemien og de globale forsyningsproblemer, der fulgte med den, lykkedes det os at skitsere, lave prototype og udvikle over 1.000 eksklusive produkter og udvide vores personale til over 100 fantastiske kolleger. Mange af dem er afbildet nedenfor, og ser enormt glade og entusiastiske ud.
Vi voksede hurtigt i år og brugte vores vækst strategisk. Flere ordrer af større volumen gør produktionen billigere, men i stedet for at presse prisen ned, har vi skubbet kvaliteten op. Gennem 2021 har vi foretaget forbedringer af nogle af vores mest populære varer og vil fortsætte med at gøre det i den nærmeste fremtid - udover at tilføje flere fantastiske smykker til kollektionen hver uge.
At lære er at leve og at forbedre sig er at trives.
2022
Fokus på service
Vores bedst sælgende ur nogensinde er Dante. I 2022 tog vi en enorm chance og redesignede det baseret på kundernes feedback. Da kom Dante II til verden.
Vi investerede i en helt ny UV-printer, så vi kunne lave personliggjorte bagsider på ure. Det betyder, at vi nu kan lave prægning af læder, lasergravere metal og printe billeder på bagsiden af ure. Vi elsker at gøre det personligt.
Vores nye kontor skulle føles hjemligt – det skulle ikke bare være et lejet kontorlokale. Hver afdeling fik muligheden for at indrette deres rum, og hele kontoret blev til et rart sted at være. Vi åbnede også vores helt eget interne fitnesscenter! Skrivebordscykler, gåbånd og et fitnesscenter i huset... Vi har ingen undskyldning for ikke at holde os i form.
Hvis det ikke var for al kagen.
2023
Så... Mange... Produkter...
Vi satte ikke bare en ny rekord ved at lægge over 2000 produkter online det år, men vi tilføjede også flere kategorier til vores udvalg. Boxershorts og sokker i forskellige former, materialer og farver; en separat kategori til gaveæsker og en hel masse piercingsmykker.
For at fejre det, fik en del af fyrene fra kontoret huller i ørerne.
Vi tilføjede også et nyt personligt brand til udvalget – Otsu, vores street-style brand. I driftsafdelingen investerede vi i en ny sorteringsmaskine, der kan sortere over 2000 pakker i timen med 99,9% nøjagtighed.
Og sidste beskedne milepæl: Vi nåede en gennemsnitlig score på 4,7 på Trustpilot på tværs af 28+ markeder, med en minimumsscore på 4,5 på hvert.
2024
Raket ind i fremtiden
Vi startede året med en splinterny, opdateret Atlas. Denne atlas er en guide til vores virksomheds kultur, kommunikation og egne mærker.
Interesseret i at arbejde hos Trendhim? Tag et kig...
Vores nye sorteringsmaskine var uundværlig under vores Valentinskampagne. Vi leverede 43.114 pakker, og vores nye gaveæsker var et kæmpe hit!
2025
Fortsættes